رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد؛

اعمال ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه در محدوده حرم رضوی از شب اربعین

سرهنگ امیدوار گفت: از امشب، ساعت ۲۲:۳۰، همزمان با شب اربعین تا پایان این آئین دینی؛ تردد و توقف خودرو در مسیر‌های طول خیابان‌های امام رضا (ع)، شهید اندرزگو، نواب صفوی، آیت‌الله شیرازی، طبرسی و میدان امام خمینی (ره) به سمت حرم و تمام مسیر‌های فرعی ممنوع است.
کد خبر: ۶۸۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 24August 2024

اعمال ممنوعیت تردد و توقف وسایل نقلیه در محدوده حرم رضوی از شب اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سرهنگ هادی امیدوار» رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در رابطه با تمهیدات پیش‌بینی شده مراسم اربعین در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اظهار داشت: از امشب، ساعت ۲۲:۳۰، همزمان با شب اربعین تا پایان این آئین دینی؛ تردد و توقف خودرو در مسیر‌های طول خیابان‌های امام رضا (ع)، شهید اندرزگو، نواب صفوی، آیت‌الله شیرازی، طبرسی و میدان امام خمینی (ره) به سمت حرم و تمام مسیر‌های فرعی ممنوع است.

وی افزود: در صورت توقف وسیله نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در این مسیرها، آن وسیله به پارکینگ منتقل خواهد شد و فقط تردد خودرو‌های امدادی دارای مجوز در مسیر‌های یاد شده آزاد خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین تأکید کرد: تردد اتوبوس و مینی‌بوس نیز از صبح فردا چهارم شهریور تا پایان مراسم اربعین در این مسیر‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین از ساعت ۱۴ امروز محدودیت‌های تردد در محدوده پنج کیلومتری معابر منتهی به حرم رضوی از تقاطع بیسیم، میدان آخوند خراسانی (گنبد سبز)، تقاطع امام خمینی (ره)، میدان توحید، تقاطع‌های خواجه ربیع، زرینه، شهدای گمنام، مصلی، چمن، فدائیان اسلام، کوشش و خیابان امام رضا (ع) از مسیر ورودی پایانه مسافربری اجرا می‌شود.

سرهنگ امیدوار در پایان صحبت خود یادآور شد: هم اینک ترافیک در محدوده حرم امام رضا (ع) سنگین است و هیات‌های مذهبی نیز در این مسیر در حال عزاداری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار