برپایی موکب خدمت و هنر محبان الحسین(ع) در بام تهران

همزمان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان موکب خدمت و هنر محبان الحسین(ع) در مجموعه تفریحی ورزشی توچال برپا شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 24August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، مجموعه تفریحی ورزشی توچال در اقدامی متفاوت با برپایی موکب‌های خدمت و پذیرائی و همچنین نمایش آثار هنری از هنرمندان برجسته کشور با موضوع واقعه عاشورا از شهروندان و محبان اهل بیت علیهم السلام پذیرایی می‌کند.  

برپایی موکب خدمت و هنر محبان الحسین(ع) در بام تهران

این موکب‌ها در  سه بخش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و خدمت و پذیرایی نسبت به فراهم سازی حال و هوای متفاوت برای پذیرایی از عاشقان و رهگذران جاده سلامت اقدام می‌کنند که هر ساله با استقبال خوب شهروندان روبرو می‌شود.  

آثار هنری زیبایی از صحنه‌های مختلف واقعه عاشورا در کنار موکب‌ها نمایش داده شده است که در خصوص هریک از اثر‌ها یک فایل صوتی از آن واقعه پخش می‌شود و می‌تواند مخاطب را با داستان، سبک هنری و ... اثر آشنا کند.  

موکب محبان الحسین (علیه السلام) از امشب سوم شهریورماه به مدت ۸ شب از ساعت ۲۰ در ایستگاه یک مجموعه تفریحی ورزشی توچال آماده پذیرایی از شهروندان عزیز تهرانی است.  

ترویج فرهنگ عاشورایی، آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه‌های عاشورا، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زنده نگه داشتن ایام حزن و سوگواری اهل بیت علیهم السلام از اهداف برپایی این موکب است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار