با حضور نوجوانان تهرانی؛

پویش «نذری اربعین» در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و برگزاری آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران، پویش «نذری اربعین» با مشارکت نوجوانان فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 24August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، پویش «نذری اربعین» امسال در قالبی متفاوت و با مشارکت نوجوانان حلقه‌های بچه‌های فرهنگسرا و موکب‌داران نوجوان، برگزار می‌شود.

پویش «نذری اربعین» در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود

در این پویش که با هدف تربیت نسل نوجوانان کنشگر فرهنگی برگزار می‌شود، نوجوانان فعال در حلقه‌های بچه‌های فرهنگسرا و موکب‌داران نوجوان، با حمایت‌های مردمی اقلام پذیرایی را برای تهیه‌ی لقمه «نذری اربعین» خریداری می‌کنند و سپس با تسهیلگری و نظارت مسئولان فرهنگسراها بر اساس امکانات موجود هر منطقه، اقدام به پخت و بسته‌بندی لقمه‌های پذیرایی «نذری اربعین» می‌کنند.

در بخش بعدی این پویش، نذورات مردمی که توسط نوجوانان تهیه و بسته‌بندی شده است، در موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی بین عزاداران توزیع خواهد شد.

نوجوانان علاقه‌مند برای پیوستن به پویش «نذری اربعین» و عضویت در حلقه‌ی بچه‌های فرهنگسرا می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

چهاردهمین آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، با شعار «لشکر حسین (ع)، لشکر قدس»، یکشنبه ۴ شهریور ماه، پس از نماز صبح با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آیینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار