پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به وزرای دفاع و کشور

سردار سرتیپ «جلالی» در پیام‌های جداگانه انتصاب وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 24August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیام‌های جداگانه انتصاب امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و انتصاب «اسکندر مومنی» به عنوان وزیر کشور را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به وزرای دفاع و کشور

متن پیام سردار جلالی به وزیر دفاع بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سلام علیکم؛

بدین وسیله رای اعتماد تاریخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جناب‌عالی برای تصدی مقام عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را که ثمره یک عمر مجاهدت خالصانه در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی است را تبریک می‌گویم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان رکنی از ارکان دفاعی کشور و مکمل دفاع عامل آمادگی دارد تا در ذیل تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در مسیر خنثی‌سازی تهدیدات شمن و کاهش آسیب پذیری‌ها حداکثر همکاری و همیاری را با جناب عالی داشته باشد.

با توجه به تصویب قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور شهید فصل نوینی از همکاری‌های پدافند غیرعامل و دولت در مسیر ارتقای پایداری ملی و کاهش آسیب‌پذیری‌ها آغاز شده است امیدواریم این مسیر با درایت جناب عالی موفقیت آمیزتر از گذشته پیگیری شود.

امیدواریم در دوران تصدی جنابعالی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شاهد یک جهش در عرصه صنایع بومی پدافند غیرعامل به‌ویژه در بخش‌های سایبری، زیستی و مقابله با تهدیدات cbrne باشیم. صنایع راهبردی که یکی از زیرساخت‌های اساسی دفاع از ایران فردا محسوب می‌شود.

در پایان برای جناب عالی همچون گذشته توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل تدابیر مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور»

متن پیام سردار جلالی به وزیر کشور نیز به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر مومنی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

بدین وسیله اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به جناب عالی برای تصدی مقام عالی وزارت کشور را که نشان از توانمندی، درایت و مجاهدت جناب عالی در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارد تبریک و تهنیت می‌گویم.

سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی دارد تا در ذیل تدابیر مقام معظم رهبری، سیاست‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و در مسیر ارتقای پایداری ایران اسلامی به ویژه در حوزه کاهش آسیب‌پذیری‌ها و مقابله با تهدیدات از طریق عملیاتی‌سازی نظامات پدافند غیرعامل همکاری و همیاری کامل با جناب عالی داشته باشد.

امیدواریم همکاری پدافند غیرعامل و دولت که با تصویب و ابلاغ قانون تشکیل پدافند غیرعامل وارد فصل نوینی شده است در دوران تصدی جنابعالی در وزارت کشور به ویژه در زمینه عملیاتی‌سازی طرح‌های پدافند غیرعامل استانی روز به روز ارتقا یابد.

در پایان برای جنابعالی در تصدی این مسئولیت خطیر از خداوند منان توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ذیل تدابیر مقام معظم رهبری مسئلت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار