استاندار فارس مطرح کرد؛

استمرار مسیر دفاع از مظلوم در دولت چهاردهم

استاندار فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تقارن این هفته با آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: اطمینان داریم که مسیر سرخ دفاع از مظلوم در دولت چهاردهم استمرار خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 24August 2024
استمرار مسیر دفاع از مظلوم در دولت چهاردهمبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز در حاشیه مراسم گلباران قبور شهدا در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار داشت: یاد همه شهدای عزیز که ملت سرافراز ایران، دنیای اسلام و بلکه دنیای بشریت بر سر سفره و خوان نعمت ایشان نشسته‌اند را همواره گرامی می‌داریم.
 
وی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت ادامه داد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و با شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ماجرای شهادت بزرگان حوزه‌های اجرایی و قضایی و مقننه کشور آغاز شد و این مسیر با شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در حین خدمت ادامه یافت.
 
استاندار فارس، مبارزه با ظلم را توقف ناپذیر دانست و گفت: مبارزان و مجاهدان، مادامی که پرچم انقلاب اسلامی را به دست امام زمان (عج) بسپارند هیچ توقفی در مسیر مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم نخواهند داشت.
 
ایمانیه افزود: در هفته دولت امسال در استان ۹۷۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها