اصابت تمام پهپادهای حزب‌الله لبنان به اهداف در عملیات واکنش به شهادت «فواد شکر»

حزب‌الله لبنان عملیات ضد صهیونیستی امروز را موفق خواند و اعلام کرد رزمندگان مقاومت حمله سنگینی به عمق فلسطین اشغالی انجام داده‌اند و ادعا‌های صهیونیست‌ها در تناقض با واقعیت‌های میدانی است.
کد خبر: ۶۸۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 25August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در حالی که اخبار حاکی از تشدید قابل توجه درگیری‌ها در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی است، حزب الله در اولین بیانیه خود که صبح امروز منتشر کرد، از نخستین واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیروت و به شهادت رساندن «فواد شکر» فرمانده ارشد نظامی حزب الله خبر داد.

اصابت تمام پهپادهای حزب‌الله لبنان به اهداف در عملیات واکنش به شهادت «فواد شکر»

این بیانیه به شکل زیر است:

«‏" إنّا من المجرمین لمنتقمون"‏

در روز اربعین امام حسین بن علی علیه السلام، سرور و سالار شهیدان، امام آزادگان، مظهر فداکاری و نوع دوستی و سربلندی، در سحرگاه امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ و در چهارچوب اولین پاسخ به تجاوز دشمن جنایتکار صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت سید فواد شکر، فرمانده بزرگ جهادی مقاومت و شماری از مردم شریف لبنان، از جمله زنان و کودکان شد، رزمندگان مقاومت اسلامی، یک حمله هوایی با تعداد زیادی از پهپاد‌ها به سمت عمق فلسطین اشغالی و به سمت یک هدف نظامی خاص دشمن اسرائیلی آغاز کردند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

همزمان با آن رزمندگان مقاومت اسلامی، تعدادی از مواضع و پادگان‌های دشمن صهیونیستی و سکو‌های گنبد آهنین را با تعداد زیادی موشک در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.

تکمیل این عملیات نظامی مدتی طول می‌کشد و انشاءالله بعد از آن درباره جریان و اهداف این عملیات بیانیه‌ای مفصل صادر خواهد شد.

مقاومت اسلامی لبنان اکنون و در این لحظات در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی خواهد ایستاد؛ به ویژه اگر آسیبی به غیرنظامیان برسد که در این صورت مجازاتی سخت و بسیار شدید در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود».

 بیشتر بخوانید

 حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه کنترل هوایی «میرون» اسرائیل

 شهر موشکی عماد-۴؛ پیام بازدارندگی حزب‌الله با چاشنی جنگ روانی

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها