سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی: وضعیت امنیتی را از نزدیک زیر نظر داریم

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی اعلام کرد که با توجه به تنش‌های فزاینده میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان وضعیت امنیتی را از نزدیک دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۸۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 25August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، در پی عملیات انتقامی حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد.

وضعیت امنیتی را از نزدیک زیر نظر داریم

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: با توجه به تنش فزاینده میان «اسرائیل» و حزب‌الله، وضعیت امنیتی را از نزدیک زیر نظر داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: به شهروندان آمریکایی یادآور می‌شویم که باید به صورت مداوم، جانب احتیاط را رعایت کنند و هوشیاری امنیتی خود را افزایش دهند.

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی تاکید کرد: شهروندان آمریکایی باید نزدیک‌ترین پناهگاه به خود را شناسایی کنند. اوضاع امنیتی، پیچیده است و می‌تواند به سرعت تغییر کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرحله نخست عملیات انتقامی در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» از سوی رژیم صهیونیستی با موفقیت کامل به پایان رسیده است و این مرحله‌ای بوده که طی آن پادگان‌ها و مراکز نظامی اسرائیلی هدف قرار گرفتند تا پهپادهای هجومی بتوانند به هدف مورد نظر در عمق اراضی اشغالی برسند و پهپادها طبق برنامه عبور کردند.

در این بیانیه آمده است: شمار موشک‌های شلیک شده تاکنون بالغ بر ۳۲۰ موشک است و مراکزی که هدف قرار گرفتند، عبارتند از پایگاه میرون، استحکامات نافی زیو، پایگاه گعتون، استحکامات الزاعوره، پایگاه السهل، پادگان‌های گیلع، یوآو، یردن و نفح در جولان اشغالی، پایگاه عین زیتیم و پادگان راموت نفتالی.

حزب الله بیان کرد: جزئیات بیشتر درباره عملیات نظامی در بیانیه های بعدی اعلام خواهد شد.

صبح امروز یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ حزب الله از واکنش اولیه به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت که طی آن «فؤاد شکر» فرمانده بارز حزب الله به شهادت رسید، خبر داد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار