حضور حجت‌الاسلام عاملی در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی هنگام حضور در حماسه بزرگ اربعین حسینی در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس حاضر شده و بر مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۸۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 25August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی هنگام حضور در حماسه بزرگ اربعین حسینی ضمن حضور در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در مسیر فرودگاه بغداد بر مزار شهدای مقاومت حاضر شد و بر مزار شهید عزالدین سلیم رئیس شورای حکومتی عراق که زمینه‌های فروپاشی صدام حسین را فراهم کرده و از اندیشمندان مقاومت بود و همچنین سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران که نماد مقاومت و تدبیر بودند، قرائت فاتحه کرد.

حضور حجت‌الاسلام عاملی در محل شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

عاملی بر مزار شهدای مقاومت اظهار داشت: مقاومت اسلامی مرز نمی‌شناسد و امروز پرچم دار دفاع از مظلومین خاصه مظلومین غزه است. مقاومت اسلامی مسیری برای استمرار سنت و سیره رسول الله صلی الله علیه و آله است و هرگز خاموش شدنی نیست. وی ادامه داد: مقاومت اسلامی پیوند وسیعی با آرمان همه شهدای مقاومت دارد و بر اصول و ارزش‌های شهدا پافشاری می‌کند. مقاومت اسلامی به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی همواره یک مسیر عقلانی و معنوی همراه با عدالت گرایی را دنبال کرده است.

عاملی تاکید کرد حضور ۹۲ ملیت در اربعین حسینی، نشان از همدلی و همزیستی امت اسلامی با حماسه حسینی دارد و این قدرت فراگیر روز به روز شعله ورتر می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار