فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

جبهه مقاومت خواب را بر صهیونیست‌ها حرام کرده است

سردار «رفیعی آتانی» گفت: رژیم صهیونیستی در قضایای اخیر اشتباه بزرگی کرد و بر این اساس نیز از ترس عواقب سخت این حماقت، دیگر شبی نیست که آرامش داشته باشد و جبهه مقاومت خواب آرام را بر صهیونیست‌ها حرام کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ - 25August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز در مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی شهرستان آبیک، اظهار داشت: طبق فرمایش شهید مطهری باید مراقب باشیم تحریف و انحراف به فهم مبانی اصیل عاشورا آسیب نزند. ما نباید حسین حقیقی و دشمنان زمانه را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: امام حسین علیه‌السلام برای زنده نگاه داشتن اسلام و برقراری اصل امر به معروف و نهی از منکر که به حق یک اقدام اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به زمین مانده بود، در کربلا به نقش آفرینی پرداخت و این موضوع سبب شد همه عالم ایشان را به امامت، سلوک، هدایت، قرآن و مکتبش بشناسند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: تمام قیام‌هایی که بعد از شهادت سیدالشهدا اتفاق افتاد از توابین و احرار گرفته تا قیام مختار به این معنا بود که حسین (ع) زنده است.

وی عنوان کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس و 40 سال تحریم و تهاجم و نفوذ دشمنان به حوزه استراتژیک غرب آسیا، به دشمنان فهمانده است که تا بیخ گوش شما آمده‌ایم و مقتدرانه به فتح قله‌های عزت و افتخار و استقلال می‌اندیشیم.

رفیعی آتانی بیان کرد: اسرائیل هفته‌ها است منتظر فرارسیدن زمان انتقام جبهه مقاومت است، اما آن‌ها و ارباب‌شان بدبخت‌تر از آن هستند که بفهمند آغاز، حین و پایان انتقام چه زمانی است، انتقام خیلی وقت است که آغاز شده و توسط فرزندان تربیت یافته مکتب امام حسین علیه‌السلام در حال انجام است.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: رژیم صهیونیستی در قضایای اخیر اشتباه بزرگی کرد و بر این اساس نیز از ترس عواقب سخت این حماقت، دیگر شبی نیست که آرامش داشته باشد و جبهه مقاومت خواب آرام را بر صهیونیست‌ها حرام کرده است. امروز عربده‌کشی آن‌ها تمام شده و حالا برای صیانت از خود دست و پا می‌زنند و به دست و پای آمریکا، انگلیس و فرانسه افتاده‌اند.

وی گفت: امام حسین (ع) در همه قرن‌ها، امام آزادگان و نماد مبارزه با ظلم و استکبار و فساد بوده و ملت ایران مفتخر است که به تاسی از مکتب عاشورا، فرزندانشان را به میدان نبرد حق علیه باطل بردند و‌ فدا کردند و در برابر دشمنان به صف کشیده ایران اسلامی ایستادگی کردند و به دنیا فهماندند ظلم نمی‌پذیرند و از مظلوم حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار