معرفی کتاب؛

«گذر از فاو»

کتاب «گذر از فاو» که چاپ آن توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و قیمت 50 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «احمد سلطانی» را بیان می‌کند. 
کد خبر: ۶۸۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 26August 2024

«گذر از فاو»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «گذر از فاو» اثری است که توسط «امید کرمی و آرزو نجفی» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 33 صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «الهام عیدی‌زاده» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و قیمت 50 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده خاطراتی از رزمنده دفاع مقدس «احمد سلطانی» را بیان می‌کند. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

غروب شد و آفتاب تشعشع‌هایش را بر دریا می‌زد و کم‌کم تاریکی سیطره‌اش را بر زمین می‌گستراند، غروب هم نشانه‌های بدی برایمان به همراه داشت. یک حس عمیق و پر طنین در ژرف های وجودم رخنه افکنده بود. از مسیر آبادان و اروندکنار به طرف فاو برگشتیم.

شهر فاو به تسخیر ایرانی‌ها درآمده بود و بیمارستان صحرایی بزرگی در زیرزمین توسط ایرانی‌ها جهت رسیدگی به امورات رزمنده‌ها ساخته شده بود. بیمارستان مجهز زیرزمینی، متخصص های زیادی در آن فعالیت داشتند مانند گوش و حلق و بینی، قلب، ریوی و چشم که انجام وظیفه می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار