بازگشت ۲ هزار زائران اربعین از مرز‌های مهران و شلمچه به سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار و ۱۲۴ زائر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری از مرز‌های مهران و شلمچه به استان سیستان وبلوچستان بازگشتند.
کد خبر: ۶۸۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 26August 2024

بازگشت ۲ هزار زائر اربعین حسینی از مرز‌های مهران و شلمچه به سیستان وبلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «ایوب کرد» مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح اربعین حسینی از ۱۶مرداد آغاز شده است گفت: در این مدت دو هزار و ۱۲۴ زائر در قالب ۵۹ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به سیستان و بلوچستان بازگشتند.

کرد افزود: هزار و ۷۶۶ زائر این مدت مربوط به مرز شلمچه و ۳۵۸ زائر مربوط به مرز مهران بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تیم‌های اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا هشتم شهریور در مرز شلمچه مستقر هستند تا بازگشت زائران به استان را مدیریت کنند.

وی افزود: برای بازگشت زائران از مرز‌های غربی تا کنون تعداد ۲۵۹ دستگاه اتوبوس به مرز‌های غربی بصورت یکسر خالی اعزام شده‌اند که از این تعداد به مرز شلمچه ۱۰۸ دستگاه، به مرز مهران ۱۳۷ دستگاه و به مرز چذابه ۵۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده تا زائران بدون هیچ گونه معطلی به مقصد خود در استان بازگردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار