استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

حضور ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین

نظری در دیدار استاندار کربلا از حضور حدود ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 26August 2024

حضور ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی همزمان با اربعین حسینی با «نصیف الخطابی» استاندار کربلا دیدار و از تلاش‌های وی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تقدیر کرد.

نظری پس از بازدید از جریان خدمت‌رسانی به زائران در کربلا اظهار داشت: اخلاص و اهتمام همه‌جانبه برای خدمت به زائران در این روز‌ها ستودنی است.

وی از استاندار کربلا دعوت کرد در ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام به مشهد مشرف شده و در مراسمات خاص این روز‌ها در مشهد شرکت کند.
در این دیدار همچنین استانداران کوت و بصره نیز حضور داشتند و درباره جریان خدمت به زائران با استانداران کربلا و خراسان رضوی بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین استاندار خراسان رضوی در بازدید از کلینیک راه‌اندازی شده توسط دندانپزشکان جهادی در اربعین حسینی ضمن خداقوت از درمان زائران توسط اعضای این گروه جهادی تقدیر و تشکر کرد.

نظری در این بازدید از گروه جهادی دعوت کرد تا پس از اربعین حسینی در مسیر‌های پیاده‌روی به سمت مشهد مقدس به زائران امام هشتم علیه‌السلام خدمت‌رسانی کنند و قول مساعد داد تا برای هماهنگی استقرار دندانپزشکان این گروه برای خدمت به زائران حرم مطهر رضوی هماهنگی‌های لازم از طریق استانداری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار