دیدار سردار «مرادحاجتی» با خانواده شهید مدافع حرم در باغملک

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در منزل «مجتبی زکوی زاده» اولین شهید مدافع حرم شهرستان باغملک و اولین شهید تیپ تکاوری امام حسن مجتبی (ع) بهبهان با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 26August 2024

دیدار سردار «مرادحاجتی» با خانواده شهید مدافع حرم در باغملکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در منزل شهید «مجتبی زکوی‌زاده» اولین شهید مدافع حرم شهرستان باغملک و اولین شهید تیپ تکاوری امام حسن مجتبی(ع) بهبهان با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار صمیمی خطاب به دختران شهید «فاطمه و ریحانه» اظهار داشت: پدر شما در بهترین جایگاهی که یک انسان تصور می‌کند قرار دارد و این موهبت شامل هر کسی نمی شود.

سردار مرادحاجتی گفت: خیلی از شهدای مدافع حرم، زمان جنگ را تجربه و لمس نکردند اما سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت بودند و برای دفاع از حریم اسلام که حد و مرز جغرافیایی ندارد، به آرزوهایشان رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شهید زکوی‌زاده و بسیاری شهدای مظلوم خوزستان که از محروم‌ترین مناطق و به صورت گمنام راهی جبهه‌ها شده و حماسه‌ها خلق کردند باید بیشتر و بهتر به نسل امروز معرفی شوند و این امر، رسالت ما را در قبال خون این عزیزان و خانواده هایشان دوچندان می‌کند.

این مسئول یادآور شد: خدا را شاکریم که امثال خانواده‌های زکوی‌زاده در همه عرصه‌ها پای نظام و انقلاب هستند و خوشحالیم که «ابوذر زکوی‌زاده»، برادر شهید نیز به صورت افتخاری در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سنگر فرهنگی و فضای مجازی در تداوم راه بزرگ برادرش قدم بر می‌دارد و خادم شهدا در عرصه‌ای مهم و اساسی است.

سروان پاسدار «مجتبی زکوی زاده» در روستای مله از توابع شهرستان باغملک دیده به جهان گشود. مجتبی در سال 94 راهی سوریه شد و پس از دو هفته در حلب سوریه منطقه العیس در حال سنگر سازی بر اثر برتاب خمپاره به عنوان اولین شهید مدافع حرم شهرستان باغملک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار