برگزاری مراسم معارفه وزیر کشور با حضور رئیس‌جمهور

مراسم تکریم «وحیدی» وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه «مؤمنی» وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 26August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، مراسم تکریم «احمد وحیدی» وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه «اسکندر مؤمنی» وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در این مراسم معاونان، وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.

معارفه وزیر کشور با حضور رئیس‌جمهور

در ابتدای این مراسم، احمدی وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم انتخاب اسکندر مؤمنی را به پزشکیان تبریک گفت و از تمام استانداران خود که در طول دوران انتخابات زحمت کشیدند و دوره بسیار فعالی را پشت سر گذاشتند، تشکر و در موقعیت بسیار حساس و خطیر کنونی کشور آرزوی توفیق برای دولت چهاردهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود به «وفاق ملی» که پزشکیان از آن بسیار سخن می‌گوید، پرداخت و گفت: این شعار بسیار ارزشمند بوده و ریشه در اسلام دارد.

پس از صحبت‌های وحیدی نماهنگی از فعالیت‌های شبانه‌روزی وزیر کشور از جمله؛ سفرهای استانی، دیدار با خانواده شهدا و اقداماتی در زمینه حجاب و عفاف و…‌ به نمایش گذاشته شد.

در ادامه این مراسم نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور اظهار کرد: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وفاق و همبستگی ملی نیاز دارد؛ فرمانداران و استانداران بهترین نقش را در این زمینه دارند. اصلی‌ترین اولویت ما نیز حفظ کرامت در همه امور است.

وی سپس به نامه‌ای از امیرالمؤمنین علی (ع) به مالک اشتر درباره حگومت‌داری اشاره و عنوان کرد: ستون دین، وحدت است؛ افزایش همبستگی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام زمینه‌ساز افزایش مشارکت خواهد بود. استانداران نباید لحظه‌ای از خدمت‌رسانی غافل شوند و مردم هم باید احساس امنیت داشته باشند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار