فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول خبر داد؛

پیش‌بینی انجام ۴۵۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در دزفول

سرهنگ حکمت‌پور گفت: تاکنون ۴۵۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج دزفول برنامه‌ریزی شده که احتمال افزایش این برنامه‌ها نیز وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ - 26August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ پاسدار «بهروز حکمت‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن نشست‌های فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در دزفول اظهار داشت: تاکنون ۴۵۰ برنامه متنوع به مناسبت این هفته توسط سپاه و بسیج دزفول برنامه ریزی شده که احتمال افزایش این برنامه‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی توسط هیات‌های ورزشی، کاشت درخت به نام شهدا و برگزاری یادواره شهدا در برخی از مدارس از جمله برنامه‌های برنامه ریزی شده در هفته دفاع مقدس است.

حکمت‌پور گفت: برنامه ریزی برای اجرای ۲ پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری میز خدمت ادارات، اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم به نیت شهدای خدمت،‌ اجرای دیوارنگاره شهدایی توسط شهرداری، فضاسازی شهری و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های دزفول در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول تصریح کرد:‌ برگزاری شب‌های خاطره گویی در مرکز دفاع مقدس، پخش فیلم‌های مرتبط با دفاع مقدس، تجلیل از نقش بانوان در دفاع مقدس و ‌دیدار با خانواده شهدا، رزمدگان و آزادگان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دزفول است.

پیش بینی انجام ۴۵۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در دزفول

وی افزود: برگزاری نمایشگاه بزرگ تجهیزات نظامی در گذر فرهنگی صدرای دزفول شامل بخش‌های مختلف از جمله غرفه ادوات، تجهیزات نظامی و پهپادهای سپاه، همراه با اجرای ویژه برنامه و جشن‌های فرهنگی دیگر برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در دزفول است.

سرهنگ حکمت‌پور با بیان اینکه دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی باید برنامه‌های شاخصی در هفته دفاع مقدس داشته باشد، ابراز داشت: انتظار از دستگاه‌های شهرستان نقش آفرینی و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول ادامه داد: بخش زیادی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهر دزفول قابلیت اجرا در بخش‌های تابعه شهرستان نیز دارد که در این زمینه آمادگی بخشداری‌ها برای اجرای این ویژه برنامه ها ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: اقدامات جبهه مقاومت در منطقه و تبیین این اقدام ها و دستاوردها برای قشرهای مختلف تکلیفی به عهده همه دستگاه ها در دزفول است.

حکمت‌پور با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج دزفول برنامه ریزی شده است، متذکر شد: انتظار از همه دستگاه‌های دزفول نقش آفرینی برجسته در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های متنوع به این مناسبت است.

وی با تاکید بر ضرورت خلاقیت و نگاه نو در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ادامه داد: هفته دفاع قدس فرصتی برای ارایه عملکرد دستاوردهای دستگاه های مختلف است که معرفی این دستاوردها و بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیاز به روش‌های نوین دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها