مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خبر داد:

بهره برداری از ۱۳۱ کلاس درس جدید در استان قزوین

«سعادتفر» گفت: برای شروع سال تحصیلی جدید ۱۳۱ کلاس درس در استان قزوین افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ - 26August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین «ابراهیم سعادتفر» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین  در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای شروع سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه ساله برای شروع سال تحصیلی در دو حوزه پروژه‌های تحویلی و احداثی اقدامات جدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس تعدادی از پروژه‌ها در زمینه احداث فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و کانون‌های فرهنگی تعریف شده و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها برای اول مهر آماده شده و به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین اظهار کرد: امسال بنا داریم ۳۱ طرح آموزشی، ورزشی و فرهنگی را با اعتبار حدود ۳۴۳ میلیارد تومان برای مهر ماه و شروع سال تحصیلی آماده بهره‌برداری کنیم که بخشی از این کار با مشارکت خیرین انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید ۱۳۱ کلاس درس افتتاح خواهد شد همچنین در بین پروژه‌های تحویلی احداث کانون‌های فرهنگی، کارگاه‌های هنرستانی و استخر قرار گرفته است.

سعادتفر عنوان کرد: زیربنای پروژه‌های تحویلی برای مهر ماه امسال بیش از ۲۶ هزار مترمربع می‌باشد که در شهرستان‌های مختلف استان قزوین افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار