رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد؛

شناسايی و دستگيری کلاهبردار حرفه‌ای در همدان 

سرهنگ «اسدبیگی» از شناسايی و دستگيری کلاهبردار حرفه اي در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 27August 2024

شناسايی و دستگيری کلاهبردار حرفه‌ای در همدان به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «علی اسد بیگی» رئیس پلیس آگاهی استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری در سطح شهر و شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی به هویت معلوم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با خودرو‌های گران قیمت و داشتن مغازه‌ای بزرگ در یکی از خیابان‌های اصلی شهر در امر خرید وفروش موادغذایی فعالیت داشته وخود را به عنوان مالک اصلی مغازه و دارای نبوغ مالی معرفی کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: وی برای ترغیب شکات به ارتباط گیری با افراد موجه پرداخته و با تبلیغات واهی و وعده سود‌های وسوسه انگیز کلان از آنان می‌خواست دوستان ونزدیکان خود که مایل به سرمایه گذاری بی خطر می‌باشند را به وی معرفی کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد مغازه مذکور متعلق به شخص دیگری می‌باشد که متهم آن را اجاره کرده و  فاقد هر مغازه دیگری است و بعد از مدتی بدون اطلاع مالک مغازه شبانه آنجا را تخلیه و متواری شده است.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های درون وبرون سازمانی ماموران توانستند محل اختفای فرد کلاهبردار را در یکی از شهر‌های شمالی  شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی همدان در تحقیقات به ۳۴ فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد شرکت‌های هرمی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها