وزیر کشور:

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اتخاذ شد

مومنی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس با حضور وزیران کشور و آموزش و پرورش در گردهمایی استانداران سراسر کشور اتخاذ شد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 27August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «اسکندر مومنی» وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در نشست استانداران با حضور وزیر آموزش و پرورش، ضمن خیر مقدم و خداقوت به استانداران و همکاران ستادی وزارت کشور و خیر مقدم ویژه به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مسائل مربوط به بازگشایی مدارس بخشی مربوط به حوزه وزارت آموزش و پرورش و بخشی مربوطه به بیرون از این وزارتخانه است که باید هر دو حوزه به دقت مورد توجه قرار بگیرند.

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس اتخاذ شد

وزیر کشور افزود: ما بیش از گذشته نیازمند نشاط، آرامش، وفاق و هبستگی ملی، امید و امید آفرینی هستیم و بازگشایی مدارس می‌تواند فرصت مناسبی برای تبلور این موضوعات باشد.

مومنی با اشاره به دغدغه جدی خانواده‌ها در ایام بازگشایی مدارس در حوزه‌های اجتماعی، انضباط و ترافیک، بر لزوم تمرکز کامل مسئولان و برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای ترافیک تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش تصریح کرد:تجربه ثابت کرده اقدامات فرهنگی در تعامل با این وزارتخانه، نتایجش به سرعت به ثمر می‌نشیند.

مومنی با اشاره به ۱۶ میلیون دانش آموز و حدود یک میلیون معلم در وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین عرصه‌هایی که آموزش و پرورش در آن می‌تواند نقش آفرین باشد، حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی است. انبوهی از ظرفیت و آمادگی با کمترین هزینه‌ها در این حوزه برای مواجهه و حل معضلات اجتماعی وجود دارد؛ این ظرفیتی است که از طریق آن می‌توانیم کل جامعه را تحت تاثیر قرار دهیم.

وزیر کشور تاکید کرد: توافقات و تفاهم نامه‌های فیمابین وزارتخانه‌های کشور و آموزش و پرورش باید با زمانبندی و تعیین شاخص‌ها مشخص شوند تا قابلیت اندازه گیری داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار