مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود

حجت الاسلام «قادری» گفت: ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود و در کنار شعار‌های لبیک یا حسین شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز شنیده شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ - 27August 2024
ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بودبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، حجت‌الاسلام «محمد قادری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان از زائران پنج استان و سه کشور اظهار داشت: در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بالای چهل درجه و رطوبت بالای هوا اقشار مختلف مردم حسینی استان بوشهر با حضور در آئین‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین محتوای غنی اسلام ناب را به نمایش گذاشتند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: با مشارکت ۲۶۲ موکب حال و هوای اربعینی ویژه‌ای در سطح استان حکمفرما شد و در جای جای استان شاهد تشکیل محلات اربعینی بودیم.
 
وی ادامه داد: به همت جریان‌های مردمی و نهاد‌های فرهنگی شاهد مشارکت ۴۷ هزار و ۹۷۵ نفر از جمعیت شهری و ۱۴ هزار و ۹۳۵ نفر از جمعیت روستایی استان در ایام اربعین برائتی امسال بودیم.
 
حجت‌الاسلام قادری با اشاره به برپایی آئین‌های پیاده روی امسال در ۵۱ مسیر در سطح استان افزود: عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در مجموع با طی کردن ۱۷۲ کیلومتر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان ارادت ویژه خود را به معرض نمایش گذاشتند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حرکت عظیم اربعین حسینی را مانوری به سمت ظهور عنوان کرد و اضافه کرد: در ادامه نهضت اباعبدالله الحسین ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود و در کنار شعار‌های لبیک یا حسین شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز شنیده شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار