معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم صهیونیستی اسیر عملیات‌های جبهه مقاومت شده است

امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» گفت: انجام «عملیات اربعین» از سوی حزب‌الله لبنان باعث ایجاد ترس ممتد در کابینه نتانیاهو و ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده و آن‌ها از توانمندی حزب‌الله وحشت دارند.
کد خبر: ۶۸۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷ - 28August 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: با روشن شدن این موضوع که آمریکایی‌ها اراده برقراری آتش‌بس را ندارند، عملیات «اربعین» توسط حزب‌الله لبنان اجرا شد.

اکرمی نیا

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا ادامه داد: سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود در روز یکشنبه گفت که حزب‌الله لبنان تلاش کرد تا برای آتش‌بس فرصت داده شود، اما آمریکایی‌ها با ادعای اینکه میانجی بی‌طرف هستند، نتوانستند نقشی در این زمینه ایفا کنند و لذا عملیات اربعین آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات اربعین حزب‌الله لبنان بسیار دقیق و حساب‌شده انجام شد، عنوان کرد: دبیرکل حزب‌الله لبنان این عملیات را اولین مرحله‌ی پاسخ به ترور فرمانده «فواد شکر» عنوان کرد و گفت که هدف از این عملیات، ضربه زدن به پایگاه‌های مهم نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تأثیرات عملیات اربعین حزب‌الله لبنان اظهار داشت: این عملیات در پاسخ به ترور «فواد شکر» توسط رزمندگان مقاومت صورت گرفت؛ البته عملیات‌های دیگری نیز برای تکمیل این انتقام قابل اجرا خواهد بود.

امیر اکرمی‌نیا خاطرنشان کرد: عملیات اربعین باعث ایجاد ترس ممتد در کابینه نتانیاهو و ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده و آن‌ها از توانمندی حزب‌الله لبنان وحشت دارند.

وی با اشاره به توان بالای محور مقاومت عنوان کرد: امروز نبرد در غزه فرسایشی و رژیم صهیونیستی اسیر عملیات‌های گروه‌های مقاومت شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با یادآوری این نکته که در عملیات «طوفان‌الاقصی» ضعف و پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی برای جهانیان علنی شد، گفت: امروز محور مقاومت نقش مهمی در تعیین معادلات منطقه‌ای دارد.

سرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به نفوذ مبارزان مقاومت از غزه به سرزمین‌های اشغالی، تأکید کرد: امروز نبرد به سرزمین‌های اشغالی کشیده شده و این برخلاف استراتژی‌ها و راهبرد‌های گذشته رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین با اشاره به آثار سیاسی و اجتماعی عملیات اربعین در سرزمین‌های اشغالی، خاطرنشان کرد: اختلافات در کابینه نتانیاهو به‌شدت افزایش یافته است؛ ساکنان سرزمین‌های اشغالی هم از شرایط موجود به‌شدت عصبانی هستند و هر روز شاهد تظاهرات گسترده در این مناطق هستیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار