برگزیده جایزه عکس سال آمریکا به فرهنگسرای رسانه می‌آید

دومین جلسه از ویژه برنامه «تجربه بازی» با حضور جاوید نیک‌پور، عکاس نام آشنای ایرانی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 27August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، دومین جلسه از ویژه برنامه «تجربه بازی»، جمعه ۹ شهریورماه در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

این جلسه با عنوان «کنارِ باتجربه‌های عکاسی» و با حضور جاوید نیکپور از عکاسان نام آشنای کشور، در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد و این هنرمند عکاس به گفت‌وگو با علاقه‌مندان خواهد پرداخت.

موضوع اصلی این جلسه، مروری بر تجربیات عکاسی وی با محوریت تجربه حضور در المپیک است. 

برگزیده جایزه عکس سال آمریکا به فرهنگسرای رسانه می‌آید

«تجربه بازی» ویژه برنامه‌ای به همت فرهنگسرای رسانه و سایت تخصصی عکس و عکاسی دوربین دات نت است که جمعه‌های هر هفته برگزار می‌شود و محفلی دورهمی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواهد بود. فرهنگسرای رسانه پیش از این نیز با برگزاری جلسات دورهمی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه میزبان هنرمندان کشور شده بود. 

جاوید نیک‌پور، عکاس خبری، ورزشی و مستند ایرانی است. وی عکاسی را از سال ۱۳۷۸ شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ در بسیاری از مطبوعات و رسانه‌های خبری ایران و همچنین به عنوان عکاس کمیته ملی المپیک ایران مشغول به کار بوده‌است. نیک پور در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت گواهینامه هنری درجه یک (معادل مدرک دکتری) از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران شد. 

نیک پور در سال ۱۳۹۴ مقام اول و سوم جایزه عکس استانبول را کسب کرد و در سال ۱۳۹۵ در بین نفرات برگزیده جایزه عکس سال آمریکا قرار گرفت. او همچنین در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب جایزه بزرگ و مقام اول جایزه عکس پاریس شد. برخی آثار وی در میان برترین آثار جشنواره جهانی ایپس (انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاس ورزشی جهان) قرار گرفته‌اند. 

براساس این گزارش، دومین جلسه از برنامه تجربه بازی روز جمعه ۹ شهریور ماه از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار