حزب‌الله بار دیگر تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

جنبش حزب‌الله امروز (سه شنبه) بار دیگر از انهدام تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در اطراف یک پادگان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 27August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی جدید رژیم صهیونیستی که در یک جرثقیل اطراف پادگان «دوویف» کار گذاشته شده بود، با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله بار دیگر تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

در بیانیه این جنبش آمده است: رزمندگان ما موفق شدند این تجهیزات جدید را مستقیما هدف قرار دهند که باعث انهدام آن شد.

پیشتر نیز حزب‌الله از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» در حمله پهپادی خبر داده بود.

حزب‌الله همچنین از حمله به چند ساختمان محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «نطوعه» با سلاح مناسب خبر داد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ابتدای عملیات مقاومت اسلامی لبنان در شمال فلسطین تاکنون ۱۷۰۰ مصدوم به مرکز درمانی «الجلیل» در نهاریا مراجعه کرده و مورد درمان قرار گرفته اند.

براساس اعلام این رسانه ها، ۴۵۰ مصدوم دیگر حملات حزب الله نیز به بیمارستان «زیو» در «صفد» مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها