حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی «آنروا» در غزه

رژیم صهیونیستی با حمله به خودروی متعلق به آژانس «آنروا» وابسته به سازمان ملل متحد در «دیرالبلح»، یک نفر را به شهادت رساند و چند نفر دیگر را زخمی کرد.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 27August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شهاب نیوز، حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه و شهادت و زخمی‌شدن شمار بیش‌تری از ساکنان این باریکه در سایه حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و غرب از این رژیم همچنان ادامه دارد.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی «آنروا» در غزه

منابع پزشکی گزارش دادند که شمار شهدای حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از صبح امروز تاکنون به ۲۷ نفر افزایش پیدا کرده است.

در پی حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در اطراف برج الزمالک واقع در «دیرالبلح» یک نفر به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز چندین فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

یک بانوی فلسطینی نیز در اطراف پاساژ «ابو صفر» در دیرالبلح به ضرب گلوله‌های شلیک‌شده از سوی یکی از بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی آخرین طبقه ساختمان «المختار» در اردوگاه «المغازی» نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

منابع محلی گزارش دادند که اطراف شهرک «المحطه» و منطقه «السطر غربی» در خان‌یونس نیز زیر آتش شدید جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

اطراف بیمارستان اردن در جنوب «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های واقع در شمال اردوگاه «النصیرات» را نیز هدف حملات هوایی قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسراییل ، غزه ، جنگ
نظر شما
پربیننده ها