در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی

۱۱ پروژه اقتصادی و تولیدی منطقه آزاد انزلی با میزان اعتبار ۶۷ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ - 27August 2024

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد انزلیبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، در پنجمین روز از هفته دولت، ۱۱ پروژه اقتصادی و تولیدی منطقه آزاد انزلی با میزان اعتبار ۶۷ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و با میزان اشتغال هزار و ۲۰۴ نفر با حضور استاندار در این منطقه به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل احداث یک باب انبار سرپوشیده با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۲۵ نفر، تکمیل دو باب انبار سرپوشیده با میزان اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر، احداث یک باب سردخانه صفر و بالای صفر درجه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۲۰ نفر و برج مسکونی با میزان اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال اشتغال ۲۰ نفر است.

همچنین مجتمع تجاری فرهنگی با میزان اعتبار ۴۹ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی هزار نفر، دو باب انبار سرپوشیده با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۲۰ نفر، فاز اول مجموعه هتل پارک پلاس با میزان اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال و تعداد اشتغال ۳۰ نفر، واحد صنعتی برق الکترونیک با میزان اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۶ نفر امروز در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری رسید.

دیگر پروژه‌هایی که امروز در منطقه آزاد انزلی تقدیم مردم استان گیلان شد می‌توان به واحد صنعتی تولیدی محصولات آرایشی بهداشتی با میزان اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸ نفر، یک واحد تولیدی پوشاک با میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی ۳۵ نفر و همچنین پروژه‌های عمران روستایی و طرح‌های مسئولیت اجتماعی شامل ۵ روستای محدوده منطقه آزاد انزلی با میزان اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها