تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان+ تصاویر

سرهنگ «خواست خدایی» از «نسرین کامران» بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ - 27August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی با حضور کارکنان این اداره‌کل از «نسرین کامران» بانوی پیشکسوت و امدادگر دفاع مقدس استان تجلیل کرد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: در طول دفاع مقدس زنان پا به پای مردان جنگیدند و اگر فداکاری همسران و مادران شهدا و رزمندگان نبود، در دفاع مقدس موفقیتی حاصل نمی‌شد.
 
تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان+ تصاویر
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: باید در حوزه مادران و همسران شهدا نهایت تلاش خود را به کار گیریم و نقش تأثیر گذار بانوان که شهید پرور بودند را ثبت و ضبط کنیم. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قدم گذاشتن در مسیر حق و حقیقت به واسطه تربیت خوبی بود که رزمندگان و شهدای ما در دامان مادران خود دیده اند.
 
وی تصریح کرد: نیاز امروز جامعه و جوانان این است که سبک و سیره شهدا را به تصویر بکشیم نه هنر‌های رزمی، باید تلاش کنیم که با چاپ کتاب در این زمینه جوانان این فرهنگ را نهادینه کنیم.
 
سرهنگ خواست خدایی اضافه کرد: با استفاده از فرصتی که داریم باید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را برای استفاده نسل جوان و آینده ثبت و ضبط کنیم.
 
این مسئول ادامه داد: کتاب نقش پیشکسوت دفاع مقدس «نسرین کامران» که به عنوان امدادگر در دوران دفاع مقدس حضور داشت نیز با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به چاپ خواهد رسید.
 
تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان+ تصاویر
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از «نسرین کامران» بانوی پیشکسوت دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار