معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی:

فرهنگ میزبانی با مشارکت مردم ارتقا پیدا می‌کند

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع فعلی، ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران رضوی است، با بررسی‌های مختلف و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته که در نتیجه مشورت‌ها، مشاوره‌ها و بررسی‌های مختلف، به دست آمده؛ رمز و راز ارتقای فرهنگ میزبانی و بسط و توسعه مشارکت مردم از اولویت‌های اصلی در مشهد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ - 28August 2024

فرهنگی میزبانی با مشارکت مردم ارتقا پیدا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد نسبت به خدمت‌رسانی به زائران رضوی در ایام مختلف سال و روز‌های پایانی ماه صفر و سایر مناسبت‌ها ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: بدون هیچ ملاحظه‌ای بیشترین بار و بخش عمده‌ای از میزبانی زائران حضرت رضا علیه‌السلام با شهرداری است که در این راستا تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی ادامه داد: شهرداری در بخش‌های مختلف خدمات شهری، حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی عزم ویژه‌ای برای خدمت به زائران و مجاوران داشته و دارد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد ادامه داد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع فعلی، ارتقای فرهنگ میزبانی است، با بررسی‌های مختلف و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته که در نتیجه مشورت‌ها، مشاوره‌ها و بررسی‌های مختلف، به دست آمده؛ رمز و راز ارتقای فرهنگ میزبانی و بسط و توسعه مشارکت مردم از اولویت‌های اصلی در مشهد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش هم‌محله‌ای امام رضا (ع) همزمان با این ایام آغاز شده که در قالب این پویش، مشهدی‌ها؛ زائران رضوی را در منازل شخصی خود اسکان می‌دهند، خاطرنشان کرد: با همت مدیریت شهری، تاکسی‌های صلواتی در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) به حمل و نقل رایگان زائران می‌پردازند که چنین طرح‌های زائرمحوری باید توسعه پیدا کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: در زمینه تقویت زیرساخت‌ها از جمله تامین پارکینگ و سرویس بهداشتی، اقدامات خوبی صورت گرفته و شهرداری در این موارد اهتمام خوبی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار