معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی:

ایران در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان؛ گام‌های موثری برداشته است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی نژاد گفت: به برکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی امروز در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان، کشورمان در عمل توانسته است گام‌های مؤثری بردارد.
کد خبر: ۶۹۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 11September 2024

ایران در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان؛ گام‌های موثری برداشته استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جامعه المصطفی العالمیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر فرصت برای تحقق مسیر و رسالت هدایتی ائمه معصومین (ع) به سوی اسلام ناب محمدی و احیای تمدن نوین اسلامی را فراهم آورده است.

وی افزود: امروز بیداری اسلامی، راهبرد‌های اصلی انقلاب و نظام در مسیر مکتب هدایت اهل‌بیت(ع) است و علی‌رغم تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمای بزرگوار در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون، امروز در شرایطی هستیم که نیازمند یک بازسازماندهی متفاوت و یک آرایش و نقش‌آفرینی متمایزی هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: در سال ۱۹۴۸ اولین اشغال رژیم صهیونیستی آغاز شد و برای سه دهه هیچ اتفاق معناداری صورت نگرفت با وجود این رهبران مزدور با بزک‌های سیاسی و فشار‌های اقتصادی  شعار حمایت از آرمان فلسطین را سر می‌دادند.

وی عنوان کرد: امروز باید افتخار کنیم که انقلاب اسلامی در مسیر مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در حمایت از مسیر مقاومت مقابل مستکبران و ظالمان ایستاده است.

گنابادی نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شده‌اند، در ادامه گفت: به برکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی امروز در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان، کشورمان در عمل توانسته است گام‌های مؤثری بردارد.

وی ابراز کرد: جامعه المصطفی (ص) العالمیه رسالتی متمایز و متفاوت دارد چرا که این مجموعه زمینه‌ساز تحقق انقلاب و نظام اسلامی و همچنین گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار