معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی:

آمادگی حداکثری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس رشد کمی و کیفی برنامه‌ها را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: آمادگی حداکثری برای برگزاری هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها و دستگاه‌ها کسب شود چراکه در سایه آمادگی کامل است که رشد کمی و کیفی برنامه‌ها رقم می‌خورد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 27August 2024

آمادگی حداکثری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس رشد کمی و کیفی برنامه‌ها را رقم می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و مقاومت استان خراسان رضوی به ریاست حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و اعضای استانی این شورا و مسئولین ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان‌ها به صورت برخط در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در این نشست با اشاره به حماسه اربعین حسینی اظهار داشت: این کنگره جهانی با هدایت امام حسین علیه‌السلام و دلدادگی آحاد آزادگان و پیروان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که به صورت سالانه رقم برگزار می‌شود مایه افتخار است.
وی افزود: با پرچم امام حسین علیه‌السلام فتوحات زیادی برای جبهه حق رقم خورده است. امیدواریم شاهد گسترش این فتوحات و پیروزی‌های مردم غزه باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی ادامه داد: قبل از فرارسیدن هفته دفاع مقدس چند مناسبت وجود دارد که هفته دولت یکی از این مناسبت‌ها است. پاسداشت شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و خادمینی که در سنگر خدمت جان خود را فدا کردند فرصتی مغتنم و مقدمه‌ای برای برنامه‌ریزی ویژه هفته دفاع مقدس است تا نسبت به گرامیداشت این مناسبت ملی اهتمام شود.

این مسئول گفت: مناسبت دوم دهه پایانی صفر است که با رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا علیه‌السلام مصادف شده که از این فرصت‌ها باید برای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت بهره برد و به تبیین دستاورد‌های دفاع مقدس پرداخت.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد تاکید کرد: آمادگی حداکثری برای برگزاری هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها و دستگاه‌ها کسب شود چراکه در سایه آمادگی کامل است که رشد کمی و کیفی برنامه‌ها رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: فرمانداران با فوریت نسبت به تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام کنند و سپاه نواحی شهرستان‌ها به‌عنوان هماهنگ‌کننده و سایر نیرو‌های مسلح نیز در پاسداشت این مناسبت نقش‌آفرینی کنند تا هفته دفاع مقدس خوبی را به‌واسطه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی بیان داشت: در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازنگری شود و شاخص نوآوری و ابتکارات به‌عنوان اولویت در برنامه‌ریزی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها همزمان شده است که آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی باید نسبت به اجرای برنامه‌های جذاب، اثرگذار که موجب آشنایی نسل نوجوان و جوان با دفاع مقدس می‌شود، اقدام کنند و از فرصت مغتنم هفته دفاع مقدس حداکثر بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد ابراز داشت: از نظر کمی برنامه‌های زیادی اجرا شدند که باید نسبت به ثبت و ضبط آن در سامانه سادم اهتمام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار