توسط سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی انجام شد؛

رسیدگی به مشکلات ۴۷ نفر از جامعه ایثارگری آذربایجان‌شرقی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در برنامه ملاقات عمومی به مشکلات ۴۷ نفر از خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران عزیز از اقصی نقاط استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 28August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در قالب برنامه ملاقات مردمی، به صورت چهره‌به‌چهره با ۴۷ نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار کرد و درخواست‌های ایشان را در چارچوب قوانین مورد رسیدگی قرار داد.

رسیدگی به مشکلات ۴۷ نفر از جامعه ایثارگری آذربایجان‌شرقی

مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از جانب ایثارگران عزیز در این ملاقات مردمی در ارتباط با تسهیلات بانکی، مشکلات معیشتی، اشتغال، مسایل درمانی، مسکن و... بود.

مدیران و کارشناسان حاضر در این دیدار مردمی هم دستورات پی‌نوشت شده توسط سلمانی را به‌منظور شتابِ خدمت‌رسانی و تسریع در روند امور اداریِ رفع مشکلاتِ ملاقات‌شوندگان پیگیری کردند.

سلمانی، از ابتدای انتصاب به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی به‌صورت هفتگی ملاقات‌های منظمی با ایثارگران عزیز در قالب دیدار مردمیِ روز‌های سه‌شنبه دارد و از این حیث یکی از پاسخگوترین مدیران استان قلمداد می‌شود.

البته دیدار‌های مردمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی برای اولین بار، در اواخر سال گذشته از ستاد استانی خارج و در محل ادارات شهرستان‌ها نیز دایر شد که در میزبانی‌های اول تا سوم به ترتیب اهر، آذرشهر و تبریز طی بهمن و اسفند پارسال و اردیبهشت امسال تجربۀ اسقرار میز خدمت بنیاد شهید استان را به ثبت رساندند و برنامه‌ریزی شده شهرستان‌های دیگر آذربایجان‌شرقی نیز میزبان این برنامه باشند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار