فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

اخلاص شاخصه بارز شهیدان رجایی و رییسی بود

سردار «رفیعی آتانی» در دوازدهمین یادواره شهدای کارمند استان قزوین گفت: اخلاص شاخصه بارز شهیدان رجایی و رییسی بود، در تعامل با دنیا و مردمش صادق بود و در بسیاری از کشور‌ها مورد توجه بود، شهید رجایی همچنان در دل همه زنده است همچنان که عمامه خاکی شهید رییسی در مسیر خدمت، ماندگار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 28August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز دوازدهمین یادواره شهدای کارمند استان قزوین با حضور مسوولان استانی و خانواده معظم شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز بیان کرد: امام انقلاب برجستگی های بی شماری دارد که یکی از آنها مدیریت بحران صد روزه اخیر بود که دولت چهاردهم دیروز آغاز به کار کرد. ما در این مسیر پرفروغ انقلاب، از سید شهدای خدمت شهید رییسی تا شهید رجایی، انسان های بزرگی تقدیم کردیم.  

وی افزود: باید به راه رفته و عمل مقدس شهیدان توجه کنیم. رییسی و رجایی مسیر عاشورا را ادامه دادند که ختم به شهادت شد. اولین تشابه رییسی و رجایی عمر کوتاه دولت آنهاست که به عمر کوتاه دولت قضاوتشان نمی کنند. دوستان و دشمنان رجایی او را با عملش می سنجند، رییسی هم در قضاوت دوستان و دشمنانش با عملش قضاوت می شود.

 سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: شهیدان مدنی، دستغیب، مطهری و رییسی و رجایی مسوول زمانه خودشان بودند و شخصیت های مردمی نظام بودند، درد رنج مردم غصه آنها بود و با شادی مردم شاد بودند. رجایی و رییسی با عملشان در برابر مردم قضاوت می شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: با این مردم انقلاب کردیم و با همین مردم انقلاب را به دست صاحبش می رسانیم. رجایی و رییسی انتقادپذیر بوده و سعه صدر داشتند، دارای قدرت و امکانات بودند اما هرگز عصبانی نشدند. هر دو برای امام، خودشان را هزینه کردند و ولایت پذیر بودند.

وی تبیین کرد: رجایی می گفت من مقلد امام هستم و به حزب جمهوری نرفت، رییسی هم ولایت پذیر بود و خودش را هزینه امام و انقلاب کرد و قرار است سنگر دفاع از ولی خدا باشیم، رییسی و رجایی خستگی ناپذیر بودند، با آن شرایط حساس و جنگ و حملات بنی صدر خسته نشد.

 سردار رفیعی آتانی افزود: اخلاص شاخصه بارز شهیدان رجایی و رییسی بود، در تعامل با دنیا و مردمش صادق بود و در بسیاری از کشورها مورد توجه بود، شهید رجایی همچنان در دل همه زنده است همچنان که عمامه خاکی شهید رییسی در مسیر خدمت، ماندگار خواهد شد و این دو شهید بزرگوار مواضع روشن انقلابی داشتند.

وی اظهار کرد: رجایی و رییسی از عزت مردم و انقلاب در همه مجامع دفاع کردند. رجایی در سازمان ملل خطاب به آمریکا گفت؛ شما ساواک و شاه را به ملت من تحمیل کردید تا به مردم من ظلم کند شاهد این ماجرا من هستم و کف پای من گواهی می دهد، شما از حقوق بشر دم نزنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه افزود: شهید رییسی تصاویر شهید سلیمانی را در سازمان ملل روی دست گرفت و گفت؛ شما دستور ترور سردار ما را در آمریکا صادر کردید و قرآن را سردست گرفت و خطاب به غربی ها که انسان معلوم الحالی را برای آتش زدن قرآن اجیر کرده بودند گفت؛ این کتاب الهی مسلمانان ماندگار است و دشمنان اسلام و قرآن رفتنی هستند.

سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: دنبال کارهای بزرگ نباشید بلکه کارهای مقدس انجام دهید چون اثرگذارتر از کارهای در مقیاس بزرگ است. عمل رجایی و رییسی مقدس است که تا ابد خواهد ماند، در عملیات وعده صادق به گفته سردار سلامی شهید رییسی تصمیم گیرنده بود و به سجده افتاد و برای آبروی ملت دعا کرد. رییسی را در دستگاه قضا دیده بودیم اما هرگز زاهدانه زیستن و عبادت های طولانی وی را ندیده بودیم.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: نقاط مشترک شهید رییسی و رجایی جغرافیای سیاسی هر مدیر انقلابی است، مردم را با تمام وجود دوست داشته باشیم و باور به وعده های الهی داشته باشیم و تا زمانی که در منطق شهدا هستیم تا امید نمی شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار