یادمان شهید گمنام شهرک آقابابا افتتاح شد

با حضور سرهنگ «امیری مقدم» و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس یادمان شهید گمنام در شهرک آقابابا افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «فاطمه محمدبیگی» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، «طیب ملکی پور» فرماندار شهرستان قزوین و جمعی از خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس یادمان شهید گمنام در شهرک آقابابا افتتاح شد.

سرهنگ امیری مقدم در این مراسم افتتاحیه اظهار داشت: حضور شهدای گمنام و تاسیس یادمان برای این عزیزان فضای فرهنگی و معنوی خاصی را فراهم می‌کند که به طور قطع در تبیین و تفسیر مسیر شهادت و ایثار موثر خواهد بود.

وی افزود: وجود این یادمان‌ها در هر منطقه‌ای فرصت ویژه‌ای است تا با برگزاری برنامه‌های متنوع در محوطه آن افکار و اندیشه های نسل نوجوان را به نسل دفاع مقدس پیوند داد و ارزش کار آنان را در حفظ و حراست از دین و وطن به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

گفتنی است این شهید گمنام  ۲۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور پرشور مردم منطقه آقابابا تدفین شد و کم‌تر از یکسال این یادمان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/


 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار