مدیرکل بنیاد شهید در کرمانشاه:

نقش مهم شهدای زن با الگوسازی، تربیتی و پرورشی در جامعه ماندگار خواهد بود

«شهیدی» در نشست کمیته ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: نقش مهم شهدای زن با الگو سازی، تربیتی و پرورشی در جامعه پر رنگ و در بطن جامعه همیشه ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 28August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست کمیته ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با هدف تدوین برنامه‌های برگزاری یادواره زنان استان در راستای کنگره ملی شهدای استان با حضور «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید در کرمانشاه، «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و اعضای این کمیته، در سالن جلسات ساختمان اداری ستاد برگزار شد.

نقش مهم شهدای زن با الگوسازی، تربیتی و پرورشی در جامعه ماندگار خواهد بود

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ضمن گرامی داشت هفته دولت، اظهار داشت: نقش مهم شهدای زن با الگو سازی، تربیتی و پرورشی در جامعه هموراه پر رنگ و در بطن جامعه همیشه ماندگار خواهد بود.

شهیدی با اشاره به این مطلب که یادواره شهدای زن استان ۲۰ شهریور ماه سال جاری در راستای کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود، افزود: تجلیل و تکریم از مقام والای شهدای زن استان و تبیین ایثارگری و جهاد این عزیزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس در جامعه، موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره روحیه ایثار و شهادت و الگوسازی برای دختران و بانوان این آب و خاک خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: زنان با عفاف، حجاب و حفظ سنگر خانواده در کنار تربیت فرزندان مجاهد و دلیر، در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی نقش آفرین هستند.

در ادامه قنبری جانشین فرمانده سپاه استان گفت: کنگره ملی شهدای استان فرصتی مغتنم برای بازخوانی نقش کرمانشاه در دوران دفاع مقدس است. برگزاری یادوراه شهدا در جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل‌های جوان است. زنان شهید، دوران دفاع مقدس را طوری دیگر معنی کردند که در دنیا بی نظیر و بی مانند بود، این عزیزان با پرورش شیر مردان دلیری که در برابر دشمن سینه سپر کرده و ایستادند و خود در پشت جبهه‌های حق علیه باطل و حتی در خط مقدم حماسه آفریدند.

در پایان هر یک از اعضای این کمیته به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار