جانشین فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

انتقال تجربیات دفاع مقدس به کشورهای دوست

امیر سرتیپ «دادرس» گفت: دانشجویان خارجی و افسران کشور‌های دوست و همسایه که در دافوس آجا تحصیل می‌کنند، می‌توانند از دانش و تجربیات مرتبط با دفاع مقدس استفاده کنند.
کد خبر: ۶۸۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی و افتتاحیه دوره ۳۵ دانشجویان مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) که امروز (چهارشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حضور دانشجویان خارجی و افسران کشور‌های دوست و همسایه در دافوس آجا، اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش مرجعیت بالایی دارد.

تجربیات دفاع مقدس در مرتبه عالی دردانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ظهور کرده است

امیر سرتیپ دادرس ادامه داد: فرماندهان عزیز و ارزشمندی از سایر نیرو‌ها اعم از سپاه و فراجا تربیت‌شده‌ی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش هستند و این ارتباط همچنان پابرجا است.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: در تمام دنیا مرسوم است که دانشجویانی به صورت آموزشی بین کشور‌ها مبادله می‌شوند و این تبادل به شناخت فرهنگ و پیوند بین کشور‌های مسلمان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان خارجی و افسران کشور‌های دوست و همسایه می‌توانند از دانش و تجربیات مرتبط با دفاع مقدس استفاده کنند، گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش توانسته تجربیات ما از دوران دفاع مقدس را بارور کند و تمرینات صحرایی و مانور‌های ما منطبق با واقعیات و رزم واقعی است.

امیر دادرس با بیان اینکه کشور‌های مسلمان می‌توانند با پیوند و همکاری بیشتر روابط دوستانه خود را گسترش دهند، خاطرنشان کرد: تجربیات دفاع مقدس همچنان موجود و در مرتبه عالی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ظهور کرده است.

جانشین فرمانده کل ارتش عنوان کرد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یکی از بهترین‌ها در منطقه است و دیگر کشور‌ها نیز به این امر اذعان دارند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار