رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

توانمندسازی ۱۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشور

«بختیاری» با اشاره به برنامه کمیته امداد به منظور توانمندسازی ۱۱۰ هزار مددجو در سال جاری گفت: در دولت سیزدهم ۷۷ هزار واحد از مسکن مددجویان تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۸۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰ - 28August 2024

توانمندسازی ۱۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشوربه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز در مراسم افتتاح نمادین ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی دو الگوی مدیریتی در کشور هستند، اظهار داشت: تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید راه و منش شهدای خدمت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمندسازی مددجویان دانست و افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای تهی‌دستان با حفظ احترام و تکریم آنان یکی از اهداف و برنامه‌های کمیته امداد حضرت امام است به طوری که در سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر مددجوی کمیته امداد از تحت پوشش این نهاد خارج شدند.  

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به برنامه کمیته امداد حضرت امام به منظور توانمندسازی ۱۱۰ هزار مددجو در سال جاری بیان کرد: در دولت سیزدهم ۷۷ هزار واحد از مسکن مددجویان تحویل داده شد که از این تعداد یک هزار و ۲۹۴ واحد مربوط به گیلان بوده است.

بختیاری همچنین با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: براساس این تفاهم‌نامه ۵۰ هزار واحد باید در طول سه سال تحویل داده می‌شد که بخشی بر عهده بنیاد مستضعفان، بخش دیگر بر عهده بسیج مستضعفین و مابقی برعهده کمیته امداد است و در همین راستا ۳۳ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل نیازمندان شد و در سال جاری نیز احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در برنامه است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار