فرماندار اردستان:

۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در شهرستان اردستان بهره‌برداری می‌شود

«احمدی‌طبا» از بهره‌برداری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته بزرگداشت دولت در شهرستان اردستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 28August 2024

۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته دولت در شهرستان اردستان بهره‌برداری می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید‌محمد هادی احمدی‌طبا» فرماندار اردستان امروز (پنج‌شنبه) در یادواره ۳۴ شهید کارمند شهرستان اردستان اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی بدانند، همه خدمت‌گزار مردم هستیم.

وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی باید با پشت کردن به مال و جاه دنیا با توکل بر خداوند سبحان، در راه خدمت به مردم گام بردارند.

 رئیس شورای آموزش و پرورش اردستان با اشاره به ابلاغ وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تمامی جابجایی‌هایی‌ها مدیران، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در شهرهای اردستان و زواره باید از اواسط آبان امسال انجام شود تا دانش‌آموزان با شروع مهر ماه با فراغ بال در مدرسه‌ها حاضر شوند.

احمدی‌طبا از بهره‌برداری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته بزرگداشت دولت در شهرستان اردستان خبر داد و تصریح کرد: این حجم از طرح‌ها، با ۱۲ شهرستان استان اصفهان برابری می‌کند.

 وی از ساماندهی گلزار شهدای زواره نیز خبر داد و یادآورشد: این نیز یادگاری از دولت شهید رئیسی است که هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها