مدیرکل بنیاد شهید ایلام:

فرصت مغتنمی برای مسئولان و مدیران است

«رحیمی» در پیامی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مقام ۱۷۱کارمند شهید استان ایلام، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، به ویژه کارگزاران و کارمندان خدوم استان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲ - 28August 2024
فرصت مغتنمی برای مسئولان و مدیران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مقام ۱۷۱کارمند شهید استان ایلام، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، به ویژه کارگزاران و کارمندان خدوم استان تبریک گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
«هفته دولت» یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» و احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری یک دولت مکتبی و مردمی است، که به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی در تقویم ثبت شده است.
 
بی تردید این هفته فرصت مغتنمی برای مسئولان و مدیران است تا با تأسی به ویژگی‌های والای اخلاقی و الگوگیری از راه و منش شهدای گرانقدر دولت، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
 
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مقام۱۷۱کارمند شهید استان ایلام، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارگزاران و کارمندان خدوم استان تبریک عرض نموده و عزت و موفقیت همگان را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها