سردار اسدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حزب الله لبنان در عملیات اربعین بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالای خود را به نمایش گذاشت

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده و دست و پا زدن‌ها، نتیجه‌ای برای بقای آنها ندارد، گفت: شاهد بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی بالای حزب الله لبنان در عملیات اربعین بودیم.
کد خبر: ۶۸۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 29August 2024

سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدام موهن نظامیان رژیم صهیونیستی در آتش زدن قرآن کریم اظهار داشت: اگر حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها و غربی‌ها نبود، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز نابود شده بود.

عجله صهیونیست‌ها برای محو شدن از صفحه روزگار/ شاهد بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی بالای حزب الله لبنان در عملیات اربعین بودیم

سردار اسدی با بیان اینکه نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده و دست و پا زدن‌ها، نتیجه‌ای برای بقای آنها ندارد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و  آنها عجله دارند که زودتر از صفحه روزگار محو شوند.  

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه را تحت تاثیر قرار داد، تاکید کرد: ملت‌ها بیدار و آگاه هستند و اقدام جنایتکاران صهیونیستی در آتش زدن قرآن کریم موجب به خشم و انزجار نسبت به این اقدام و محکوم کردن آن توسط امت اسلامی و عربی، دولت‌ها و سازمان‌های مختلف و همه آزادگان جهان برای دفاع از مقدسات فلسطین و توقف نسل‌کشی در غزه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: عملیات اربعین در پاسخ به خباثت‌ها و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است که تنها شاهد بخشی از قابلیت‌ها و توانمندی بالای حزب الله لبنان بودیم و قطعا این عملیات‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار