مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران:

فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام و امانت هستند

«باقری» با بیان اینکه فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام و امانت هستند، گفت: دیدار با این فرماندهان درس‌آموز است.
کد خبر: ۶۸۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 29August 2024

فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام و امانت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «علی باقری» مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران امروز در دومین جلسه کارگروه کارگری کارفرمایی و تعاونی‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت مازندران که با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با اشاره به درپیش بودن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با دومین کنگره شهدای مازندران پیوند خورده و وظیه داریم در راه و مسیر شهدا مروّج خوبی باشیم.

وی ادامه داد: این کارگروه برای طول سال برنامه‌های با رویکرد دفاع مقدس را در مجموعه و واحد‌های تولیدی برنامه ریزی کرده است و انتظار داریم با مشارکت، مجاهدت و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو در این راستا نسبت به دستگاه‌های دیگر فعال‌تر باشیم.

این مسئول با بیان اینکه این کارگروه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را آغاز کرده است، گفت: در اولین برنامه به دیدار سردار عمرانی اولین فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس رفتیم که بابرکت بود.

باقری خاطرنشان کرد: فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های نظام و امانت هستند و باید از وجود آنها بهره‌مند شویم و دیدار با این فرماندهان درس‌آموز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار