مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

درد مردم دغدغه شهدای دولت بود

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: شهدای دولت درد مردم داشتند و برای رفع این درد شبانه‌روز تلاش می‌کردند به نحوی که خستگی را خسته کرده بودند و لحظه‌ای از تلاش نمی‌ایستادند.
کد خبر: ۶۸۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 29August 2024

درد مردم دغدغه شهدای دولت بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور تایباد در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: عملکرد شهدای دولت از جمله شهیدان رجایی و آیت‌الله رئیسی در دوران مسئولیت قابل توجه بوده است.

وی افزود: این شهدای والامقام درد مردم را شناخته بودند و برای رفع این درد خستگی را خسته کردند و لحظه‌ای از تلاش نایستادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهیدان دولت الگو و تراز انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: وقتی امام انقلاب شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان الگو معرفی می‌کنند، تکلیف بر ما مشخص است.

این مقام مسئول ابراز داشت: شهدای دولت درد مردم را داشتند و شبانه‌روز تلاش می‌کردند، آن‌ها به مردم توجه خاص داشتند، اولین اقدام شهید رجایی کمک به افراد بی‌بضاعت سالمند بود که هنوز هم به‌عنوان طرح شهید رجایی کمک به سالمندان بی‌بضاعت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه به سفرهای استانی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: برابر نظر امام خمینی (ره) مسئولان باید بین فقرا باشند و به امور فقرا توجه کنند، شهید آیت‌الله رئیسی عزیز در مدت مسئولیتش چنین بود. 

وی همنشینی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را رویه شهید رجایی و شهید رئیسی دانست و خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی و دوری از تشریفات رویه شهیدان رجایی و رئیسی بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه شهیدان دولت از تولید داخلی حمایت ویژه داشتند، بیان داشت: شهیدان رجایی و رئیسی از باندبازی پرهیز می‌کردند. 

این مقام مسئول تاکید کرد: حمایت از مقاومت و رزمندگان از افتخارات شهیدان دولت بود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده به تواضع شهیدان دولت اشاره کرد و ابراز داشت: اخلاص، خداترسی شهیدان دولت زبانزد خاص و عام بود، شهیدان رجایی و رئیسی همیشه به ائمه اطهار علیه السلام متوسل می٬شدند. 

وی در پایان با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی گفت: توفیق روزافزون دولت جدید را از خداوند خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار