مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسترساز ایرانی پُرامید/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس تداوم راه و سنت نبی مکرم اسلام است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت را باید حفظ و نشر دهیم. این ارزش‌ها راه نجات و گذشته پرافتخاری است که با تکیه به آن امروز پرامید ایران اسلامی رقم خورد و کارنامه‌ای درخشان و پر از ایثار، افتخار و ازخودگذشتگی را به یادگار گذاشت؛ بر همین اساس این ارزش‌ها باید و همیشه سر دست گرفته شود.
کد خبر: ۶۸۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در شورای اداری تایباد که به ریاست «مهدی شیردل» فرماندار این شهرستان و با حضور سایر اعضا برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت را که یادآور ایثار و ازخودگذشتگی دولتمردان خدوم است را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم در خط و راه شهیدان خدمتگزار دولت رهسپار شوید تا شاید ان‌شاءالله شما هم در ثواب شهیدان شریک باشید.

وی افزود: دهه پایانی صفر را تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم نظر لطف اولیای دین بر جامعه اسلامی و امت اسلام بیش از پیش مستولی باشد و ان‌شاءالله نگاه رحمتشان راهگشای راه نظام مقدس اسلامی باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: دولتی که ما در آن مشغول خدمت هستیم و هر کدام در سنگری انجام وظیفه می‌کنیم و فرصتی است برای خدمت، ودیعه‌ای از همه مجاهدان، ایثارگران، شهیدان و همه کسانی است که دستی بر آتش و خون گرفتند و جانفدایی کردند تا ما امروز در ۴۶ سالگی از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت این میزها، تریبون‌ها و سنگرها قرار بگیریم و فرصت خدمت داشته باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: کشورهای دنیا و همسایگان ایران اسلامی تشنه قدری از این کامیابی‌ها هستند و باید قدر فرصت‌ خدمت را بیش از پیش بدانیم.

سردار یوسفعلی‌زاده یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای کابینه دولت چهاردهم همچون گذشته مباحث بسیار مهم، راهگشا و ارزشمندی را بیان کردند که چراغ راه است. دولتمردان نظام مقدس اسلامی باید نصب‌العین کنند، تصمیم جد بگیرند و از بن دندان معتقد باشند که توصیه‌های ایشان در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی راه نجات است و همه این توصیه‌ها را باید پرچم ذهن، دل و اندیشه کنند.

نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسترساز ایرانی پُرامید/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس تداوم راه و سنت نبی مکرم اسلام است

وی گفت: ماموریت داریم ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت را حفظ و نشر دهیم. این ارزش‌ها همان راه نجات و گذشته پرافتخاری است که با تکیه به آن امروز پرامید ایران اسلامی رقم خورد و کارنامه‌ای درخشان و پر از ایثار، افتخار، ازخودگذشتگی، جوانمردی، نوع‌دوستی، برادری، درد دین داشتن و فداکاری در راه دین را به یادگار گذاشت؛ بر همین اساس این ارزش‌ها باید و همیشه سر دست گرفته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی است در میانه آتش و خون و همچنین از میان صدها توطئه، فتنه و دام سربلند، بانشاط و قدرتمند عبور کرده به دلیل ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌ها و جهاد مستمر است. جهادی همه‌جانبه در همه عرصه‌ها و تلاش از صمیم دل با تمام وجود در برابر بدخواهان و دشمنانی که نمی‌خواهند ایران اسلامی پابرجا و مقتدر بماند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس گرامیداشت این راه و رهروان آن است. این راه پیشکسوتانی ازخودگذشته و فداکار دارد. خانواده عظیمی در این سنگر، ادای وظیفه کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی به این جایگاه دست پیدا کرد. از طرفی لازمه گرامیداشت این مسیر و مرام این است که ما آن‌ها را ترویج و تبلیغ کنیم.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: طبعا نسل‌های نوخواسته، جوان و سرافرازی که امیدهای آینده این کشور هستند نباید نسبت به میراث گرانقدر پیشینیان خود بی‌توجه، کم‌توجه یا بی‌اطلاع باشند و سخنان دروغ دشمن برای آن‌ها سند شود و سخنان راست‌ جبهه حق برای آن‌ها دروغ جلوه کند.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید به صورت دائم در پرتو نگاه محبت‌آمیز شما مشق عشق، مشق سربازی و مشق جهاد کنند و راه پدران و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت را پیش پای خود ببینند که این مسیر عزت و سربلندی جامعه است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: با مجاهدت‌های فراوان امروز منطق مقاومت، جهاد و کنار نیامدن با ظالم فراگیر شده و پشت کاخ ظلم و ستم فریادها بلند است و جوانان آمریکایی و اروپایی هم به صف مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم پیوستند.

این مقام مسئول گفت: زمانی فقط جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم را فریاد می‌زد اما امروز در منطقه، جبهه مقاومت بسیار مقتدر، کارآمد، توانمند و آزمون داده، ظاهر شده و رژیم جنایتکار صهیونیستی به ‌نفس افتاده و تب مرگ بر حاکمان این رژیم مستولی شده و پشتیبانان بین‌المللی رژیم جعلی اسرائیل دیگر جایگاهی در عرصه جهانی ندارند. این موفقیت‌ها از برکات مقاومت، جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت حاصل شده است. 

سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تاکید کرد: نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعهد، مسئولیت و تکلیف شرعی داریم. وظیفه اسلامی و انقلابی ما حکم می‌کند که این پرچم را محکم‌تر از هر زمان نگه داریم و این راه را قوی‌تر از هر روز دیگر طی کنیم لازمه آن این است که گذشته پرافتخار خود را فراموش نکنیم و به فرزندانمان بیاموزیم و یادآوری کنیم تا نسل جوان و نوجوان نوخواسته که در محاصره اطلاعات دروغ شبکه بین‌المللی امپراتوری خبری نظام سلطه هستند از این چرخه عبور کنند و سعادتمند شوند، این رسالت سنگین امروز بر دوش ما است.

نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسترساز ایرانی پُرامید/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس تداوم راه و سنت نبی مکرم اسلام است

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس با هفته وحدت عجین شده و در شهرستان تایباد هم که جزو شهرستان‌های تلفیقی است این مراسم به خوبی از ارزش بالایی برخوردار است. انتظار می‌رود امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس که تداوم راه و سنت نبی مکرم اسلام (ص) و اولاد پاکش است با برنامه‌های ابتکاری، خلاقانه و با توجه به پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و با مشارکت جدی جوانان و نوجوانان قوی‌تر از هرسال با عزت و سربلندی هرچه بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار