فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

مجاهدت مقتدرانه مرزبانان تقویت امنیت پایدار را رقم می‌زند

سردار شجاع گفت: مرزبانان مجاهد و سختکوش خراسان رضوی از هیچ تلاشی برای تامین امنیت دریغ نکرده و نخواهند کرد و مقتدرانه در برابر هرگونه ناامنی می‌ایستند.
کد خبر: ۶۸۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 13August 2024

مجاهدت مقتدرانه مرزبانان تقویت امنیت پایدار را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی که جهت بازدید و سرکشی از یگان‌های مرزی به هنگ مرزی به تایباد سفر کرده است، در سخنانی در جمع مرزبانان این هنگ مرزی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه آنها اظهار داشت: تلاش‌های شما مرزبانان، امنیت مطلوبی را در استان و کشور رقم زده است و این مجاهدت‌ها از سوی خداوند بی‌پاداش نخواهد ماند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز شما مرزبانان ادامه‌دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستید بطوری که همان ایثارگری‌ها و رشادت‌ها خالصانه در مرز‌ها مشاهده می‌شود. 

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به قدرشناسی مردم از تلاش‌های مرزبانان عنوان داشت: مردم عزیزمان اهمیت و جایگاه مرز و مرزبانی را می‌دانند و قدردان زحمات شما هستند، آنها همواره برای موفقیت شما دعا می‌کنند. 

سردار شجاع در پایان گفت: مرزبانان مجاهد و سختکوش استان از هیچ تلاشی برای تامین امنیت دریغ نکرده و نخواهند کرد و مقتدرانه در برابر هرگونه ناامنی ایستاده‌اند. 

فرمانده مرزبانی استان در ادامه از پروژه احداث منازل سازمانی ویژه مرزبانان بازدید کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار