واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»

در پی ترور و شهادت «محمد جابر» معروف به «ابوشجاع» فرمانده گردان‌های قدس جنبش جهاد اسلامی در طولکرام کرانه باختری، گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌های جداگانه‌ای منتشر کردند.
کد خبر: ۶۸۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 29August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «محمد جابر» معروف به «ابوشجاع» فرمانده گردان‌های قدس جنبش جهاد اسلامی پس از سال‌ها جهاد، مبارزه، اسارت امروز پنج‌شنبه در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به طولکرام شهید شد.

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به شهادت «ابوشجاع»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شهادت این فرمانده فلسطینی و دیگر شهدای ملت فلسطین را تسلیت گفت و تاکید کرد ادامه جنایات دشمن صهیونیست علیه کرانه باختری هرگز عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین را تضعیف نمی‌کند و درهم نمی‌شکند.

جنبش جهاد اسلامی نیز شهادت ابو شجاع و تعدادی دیگر از یارانش در طولکرم را تسلیت گفت و تاکید کرد که حمله جنایتکارانه کنونی به کرانه باختری همانند حملات گذشته شکست خواهد خورد و تلاش‌های دشمن برای ریشه‌کن کردن مقاومت در این منطقه راه به جایی نخواهد برد.

کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز ضمن تسلیت شهادت ابوشجاع و دیگر مجاهدان فلسطینی، تاکید کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت بلکه موجب تشدید مقاومت و ادامه عملیات‌ها علیه دشمن خواهد شد و جنگی که دشمن در سرزمین فلسطین به راه انداخته، هرگز امنیت را برای شهرک‌نشینان صهیونیست به ارمغان نمی‌آورد، بلکه این سرزمین را به جهنمی برای آنان تبدیل خواهد کرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که شهید ابو شجاع نمونه بارزی از فداکاری و جانفشانی و مثالی از یک فرمانده میدانی فداکار به رغم سن کم بود. جبهه خلق بر ضرورت وحدت برای رویارویی با دشمن صهیونیستی به منظور دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها