جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی

جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس باحضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار گردید.
کد خبر: ۶۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 29August 2024

جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس باحضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار گردید.
دریادار دوم رضا عباسی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و تقدیر از اهتمام ویژه استاندار به برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به اهمیت تبیین وقایع دفاع مقدس پرداختند و خواستار حمایت و همکاری بیشتر و تلاش‌های جهادی در عرصه ترویج فرهنگ دفاع مقدس شدند.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی «تراب محمدی» گفت: استان، در طول چند سال اخیر شاهد برنامه‌های فاخر در حوزه‌های دفاع مقدس می‌باشد و این موضوع به صورت ملموس و با ابزار‌های بروز انجام شده است.
محمدی افزود: برای حفظ مرز‌های خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و با ایجاد فضای ارتباطی بین پیشکسوتان و جوانان این امر محقق خواهد شد. همه ما شاهد تاثیرات فضای مجازی هستیم که نقش عمده‌ای به عنوان معلم و مربی برای جوان‌ها در شکل گیری رفتار آن‌ها دارد. آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است طراحی محتوا و ایجاد فضای جذاب در فضای مجازی می‌باشد. این امر تنها با مسئولیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیست بلکه تمامی حوزه‌ها و دستگاه‌ها باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی ورود داشته باشند.
در پایان جلسه سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود:مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کارکنان این مجموعه متفکرانه و خلاقانه در ترویج این فرهنگ اقدام نموده و حضور این مجموعه در میان اقشار مردم قابل لمس است و مجموعه استانداری نیز بر خود وظیفه می‌داند پیش‌تر از پیش همکاری‌های لازم را با این مجموعه داشته باشد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها