استاندار زنجان:

هیچ طرح آموزشی راکدی در استان نداریم

«افشارچی» گفت: طی ۲ سال گذشته طرح‌های مدرسه سازی قابل توجهی در استان اجرایی شد و اکنون هیچ پروژه آموزشی راکدی در استان نداریم و عملیات عمرانی در همه آنها در حال انجام است.
کد خبر: ۶۸۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به پروژه‌های مدرسه سازی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: از طرح‌های در دست اجرا ۱۷ پروژه مدرسه‌سازی تکمیل شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افشارچی همچنین به لزوم توجه به تامین فضای آموزشی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر نیاز به فضای آموزشی در مناطق پیرامونی شهرها پر رنگ‌تر است.

وی به موضوع تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم اما خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده شرایط برای سال تحصیلی جدید بهتر شده است.

استاندار زنجان با اشاره به بکارگیری نیرو‌های بازنشسته برای سال تحصیلی جدید و اضافه کاری معلمان افزود: در این راستا باید مشوق‌هایی برای نیرو‌های بازنشسته ارائه و اضافه‌کاری معلمان به موقع پرداخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازسازی و نگهداری مدارس در سطح استان اشاره کرد و افزود: برای تعمیر و بازسازی مدارس باید نگاه ویژه‌تری داشت

افشارچی به لزوم توجه به موضوع سرویس مدارس تاکید کرد و گفت: فرصت کافی تا مهرماه وجود دارد تا با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی مناسب مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

استاندار زنجان گفت: در ارتباط با ترافیک اول مهرماه نیز لازم است تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود تا چالش قابل توجهی در این زمینه نداشته باشیم اگرچه همواره در روزهای ابتدای مهرماه شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها