نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهدای دولت الگوی کامل مدیریت در نظام اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی به اسطوره و الگویی برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده که باید همچنان پایدار بمانند و به عنوان الگو و تابلوی تمام نمای مدیریت در جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا معرفی شوند.
کد خبر: ۶۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲ - 29August 2024
شهدای دولت الگوی کامل مدیریت در نظام اسلامی هستندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم گرامی‌داشت شهدای دولت و شهدای خدمت که در حسینیه شهدا برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد شهدای دولت، اظهار داشت: شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی به اسطوره و الگویی برای دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده که باید همچنان پایدار بمانند و به عنوان الگو و تابلوی تمام نمای مدیریت در جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا معرفی شوند.
 
وی با بیان اینکه کشور‌ها دیگر درگیر دنیای مادی‌گرایی شده‌اند و توجهی به معنویات ندارند، افزود: دیگر کشور‌ها جهان به همه چیز از دیدگاه مادی و برای رسیدن به منافع دنیا و موقعیت‌های خود نظر می‌کنند و توجهی به آخرت ندارند به همین دلیل است که شاهدیم در که مفسدان پرونده‌های خود را آشکار می‌کنند در دنیا سردمدار حکومت‌ها می‌شوند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه انتخاب مردم ایران براساس‌ ارزش‌های معنوی است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مصونیت‌ها و انتخاب‌ها بر اساس دستورات الهی و ارزش‌های قرآنی که در سیره و سنت اهل‌بیت (ع)بوده و به عنوان الگوی بشریت در حاکمیت نظام اسلامی توسط بزرگان دین اعمال شده، انجام خواهد شد.
 
وی در ادامه در خصوص اینکه باید همچون این 43 سال، یاد شهدا را گرامی داشت، اضافه کرد: یادبود و زنده نگه‌داشتن نام و راه شهدا از اهمیت زیادی برخوردار است. علم کردن نام شهید و بیان ویژگی‌های آن‌ها در مجالس از ارزش ‌های الهی و اسلامی است که مسئولان جمهوری اسلامی ایران را در مقایسه با سایرین متمایز کرده است.
 
حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: شهیدان در راس دولت همچون شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی جزء الگو‌هایی ارزش‌های الهی هستند که در دوران خدمت خود نه بخاطر منفعت و مادیات بلکه بخاطر رضای خدا با جان و دل در دولت خدمت کردند و بهترین جایگاه را در آخرت برای خود خریدند.
 
وی با اشاره به این که شهیدان در راه رضایت خدا گام برداشته‌اند و نتیجه آن را در زنده بودن نام و مسیر شهدا بعد از سال‌ها‌ست، تصریح کرد: از جمله ارزش‌هایی که شهدا به آن پایبند بودند ایثار و فداکاری است شهدا هیچ چیزی را برای خود نمی‌خواستند و خود را فدای اسلام و مردم و نظام جمهوری اسلامی کردند و پرچم اسلام را با فدای خون خود بالا نگه‌داشتند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهید رئیسی خود را فدای دین، کشور و مردم کرد و یکی از ویژگی هایی این شهید که مقام معظم رهبری در مورد ایشان گفتند: «دلم برای رئیسی سوخت» این بود که شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود برای خدمت به مردم از استراحت خود گذشت و مدام در حال انجام مأموریت و رسیدگی به امور کشور بود که به تعبیری خستگی را خسته کرد.
 
وی با یادآوری سختی‌ها و فشاری که بنی صدر به شهید رجایی آورده بود، اضافه کرد: در دوره شهید رجایی جفاهایی زیادی همچون شهید رئیسی به نخست‌وزیر شد. اما دنیا شاهد است که این شهیدان با گام‌های مستحکم و اراده قوی پای کار اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ایستادند و به جفاهایی که در حقشان می‌شد بها نمی‌دادند و راه و روش مسئولیت خود را گم نکردند. این کردار بود که شهید رجایی، باهنر و رئیسی را تبدیل به اسوه و الگو برای عرصه مدیریت در ایران کرده است.
 
حجت‌الاسلام غفوری گفت: امنیت امروز ثمره خون شهیدان و اقتدار مقام معظم رهبری است که نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان مستحکم و در اوج اقتدار است.
 
نماینده‌ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه امسال هفته دولت مصادف شد با شروع کار دولت چهاردهم، اضافه کرد: وزرای همه دولتمردان بدانند که جایگاه کنونی خود را مدیون شهیدان مظلومی هستند که خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کردند‌. آن‌ها رفتند تا اسلام پایدار بماند و از جامعه اسلامی دور نشوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار