آیین افتتاح آبرسانی به برخی روستا‌های رشت برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی طرح آبرسانی به بیش از ۳ هزار خانوار روستا‌های سراوان، قاضیان و دهبنه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۸۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 29August 2024

آیین افتتاح آبرسانی به برخی روستا‌های رشت برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، در آخرین روز از هفته دولت در راستای طرح جهاد آبرسانی، آیین افتتاح آبرسانی به روستا‌های سراوان، قاضیان، دهبنه با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، استاندار، نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی از همراهی، هماهنگی، رایزنی و فعالیت مسئولان در رفع مشکل مردم سراوان قدردانی کرد.

وی با اشاره به ماندگاری نام شهدا به ویژه شهدای دولت و خدمت اظهار داشت: ماندگاری نام نیک هر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عملکرد، اخلاص و مسئولیت پذیری او در خدمت است.  

فرمانده سپاه قدس گیلان خدمت سازمان بسیج سازندگی به مردم را توفیق دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه با دولت چهاردهم، حضور و خدمت در نظام مقدس و پیشرفت آن را فرصت و همچنین خدمت دولتمردان به مردم را توفیق بیان کرد که باید شاکر بود.

دامغانی با تاکید به وفاق و همدلی در خدمت به مردم افزود: در رفع مشکلات و محرومیت‌ها، وفاق، همدلی و اراده مسئولین، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مسئولین نظامی ضروری است.

پروژه آبرسانی به روستا‌های سراوان، قاضیان، دهبنه که با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و استانداری گیلان بوده است، ۹ میلیارد تومان هزینه شده و سه هزار و ۹۲۶ خانوار منطقه را از نعمت آب با کیفیت بهره‌مند می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار