مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تأکید کرد؛

خاطرات هشت سال دفاع مقدس، جزیی از هویت تاریخی و ملی ما است

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت:خاطرات دفاع مقدس، جزیی از هویت تاریخی و ملی ما است، آشنایی جوانان با هویت و خاطرات تاریخی ملی یکی از اهداف مهم اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر است.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ - 29August 2024

 خاطرات هشت سال دفاع مقدس، جزیی از هویت تاریخی و ملی ما استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضاغریبی»مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در دیدار با«جعفر پورکبگانی»نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت:خاطرات هشت سال دفاع مقدس، جزیی از هویت تاریخی و ملی ما است، به همین دلیل آشنایی جوانان با هویت و خاطرات تاریخی ملی یکی از اهداف مهم اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر است.

وی در این خصوص افزود:اگراساس کار تولیدات ومحتواهای مرتبط با دوران دفاع مقدس با توجه به رعایت معیارها‌ی توصیه شده صورت گیرد یقینا در بین مردم به ویژه جوانان ماندگار و اثربخش خواهد بود.

مديرکل حفظ آثاردفاع مقدس بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: باغ موزه دفاع مقدس بهترین مجموعه به منظورارائه دستاوردها وآموزه های دوران سراسر افتخار هشت ساله است که امیدواریم با همت مسئولین استان این امر مهم درکوتاه ترین زمان تحقق پیدا کند.

سرهنگ غریبی با اشاره برنامه های هفته دفاع مقدس امسال تصريح کرد: تجربیات دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و بهتر است منتقل شود و باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای این کار استفاده شود و تجریبات زنده و به روز در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار