مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید اردبیل:

در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است

حجت الاسلام سعادتی» گفت: در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است که شهدای ما به این افتخار نائل شدند.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵ - 29August 2024

در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،حجت الاسلام «سیداحمد سعادتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید اردبیل امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای فصل تابستان، و شهدای دولت در مسجد سرچشمه اردبیل با بیان اینکه حاکمیت انقلاب اسلامی حاکمیت معنوی و ارزشی بر محور آموزه‌های دینی و شرعی است افزود: در جامعه اسلامی بالاترین مزد جهاد و ایثار رسیدن به درجه شهادت است که شهدای ما به این افتخار نائل شدند.

حجت الاسلام سعادتی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی را گرامی داشت و افزود: این شهدا در راه خدمت به مردم به بالاترین درجه حریت و آزادگی رسیدند، انقلاب اسلامی به وجود چنین سرمایه‌هایی به خود می‌بالد.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز با حساسیت بیشتر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند تصریح کرد: دشمن سعی دارد به هر بهانه‌ای جلوی پیشرفت این کشور و نظام اسلامی را بگیرند در حالی که این انقلاب بدون توقف به مسیر عزتمند خود ادامه داده و تلاش دارد تا در بالاترین قله پیشرفت و تعالی قرار گیرد.

حجت الاسلام سعادتی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز آلوده به امیال شیطانی و حیوانی شده و به هر جنایتی در حق بشریت دست می‌زنند در حالی که کشور‌های آزاده جهان از این جنایت‌ها اعلام بیزاری و تنفر کرده و همسویی برخی کشور‌های اسلامی را با اهداف رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط حساس و خطیر انقلاب اسلامی نور امید و باور به تحول را در بین ملت‌های آزادیخواه و جوامع بشری باز کرده تا زمینه برای پیشرفت و تعالی بر محور ارزش‌های انسانی و دینی فراهم آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به خدمت دولت سیزدهم و آغاز مأموریت دولت چهاردهم تصریح کرد: مردم ما امروز انتظار دارند تا گره مشکلات و نارسایی آنها با تدبیر مسئولان و براساس وعده صادق انجام شود که دولت سیزدهم در مدت کوتاه مسئولیت خود در این زمینه توانست کارنامه‌ای ارزشمند از خود به یادگار بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها