فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

توسعه فضای عمران در ورزش، توجه به جوانان است

عمو مهدی گفت: ساخت سالن های ورزشی همچون ۹ دی در سراسر کشور و خاصتا استان مرکزی نشان از این اهتمام برای توجه به حوزه عمرانی ورزش و توجه به جوانان است.
کد خبر: ۶۸۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ - 29August 2024

توسعه فضای عمران در ورزش، توجه به جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به همراه علیرضا محمودی شهردار اراک در جریان بازدید از استخر شهدای بسیج اظهار داشت: در توجه به زیر ساخت‌های مختلف از جمله حوزه ورزش یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در طول سال‌های اخیر بوده است، ساخت سالن‌های ورزشی همچون ۹ دی در سراسر کشور و خاصتا استان مرکزی نشان از این اهتمام برای توجه به حوزه عمرانی ورزش بوده است.

وی افزود: با پیگیری‌های چندین ساله برای ساخت این پروژه ورزشی بزرگ غرب کشور ، نوید و خبر خوب بهره برداری از این ظرفیت ورزشی و تفریحی به زودی حضور مردم عزیز خواهد رسید.

سردار عمومهدی گفت: جامعه‌ای می تواند موفقیت و رشد را کسب نماید که از نشاط اجتماعی‌ و بالندگی برخوردار باشد که یقینا بخش مهمی از این نشاط در جسم و جان سالم است.


فرمانده سپاه حضرت روح الله گفت: یکی از ماموریت‌های بسیج با تشکیل و رسالت سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان تربیت بدنی بسیج و با نقش آفرینی پایگاه های محلات و اقشار، برگزاری دوره ها، اردوها و مسابقات مختلف بوده که زمینه تقویت و ارتقاء سطح علامندان حوزه مختلف ورزشی را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج پیش برندگی و پیش روندگی با دوری از خستگی و روزمرگی را سرلوحه ماموریت های خود می داند بیان داشت: ماموریت بسیج متناسب با شرایط روز متغییر است و این چابکی و آماده بودن این لشکر عظیم الهی است که جامعه را با توفیق چندبرابری مواجه می کند.

سردار عمو مهدی خاطرنشان کرد: تمامی استانداردهای لازم با بهترین کیفیت های روز در ساخت استخر شهدای بسیج لحاظ و به کار گرفته شده است که می تواند محیطی جذاب و حرفه ای را برای ورزشکاران و عموم فراهم نماید.

وی  تأکید کرد: امیدواریم آخرین اقدامات و هماهنگی ها با همدلی دیگر مسئولین  برای آغاز رسمی و بهره برداری از این پروژه عظیم ورزشی غرب کشور انجام‌ پذیرد تا ان شالله این ابر پروژه ورزشی زودتر از موعد مورد استفاده عموم مردم و به ویژه بسیجیان عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار