استاندار همدان:

هفته دولت فرصتی برای بیان اقدامات خادمان مردم است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: هفته‌ دولت فرصتی است که اقدامات دولت‌مردان به مردم عزیز و شریف گزارش شود تا درجریان فعالیت‌های خادمین خود قرار گیرند.
کد خبر: ۶۸۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹ - 30August 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم بزرگداشت شهدای دولت، اظهار داشت: خلوص نیت و مردم‌داری جوهر وجودی شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی را تشکیل می‌داد که موجب جاودانگی ایشان شد.

وی افزود: هفته‌ دولت فرصتی است که اقدامات دولت‌مردان به مردم عزیز و شریف گزارش شود تا درجریان فعالیت‌های خادمین خود قرار گیرند.

استاندار همدان عنوان کرد: در ابتدای دولت، علاوه بر چالش‌های ناشی از ویروس کرونا، با مشکلات بزرگی در زمینه تأمین آب شرب مواجه بودیم که این موضوع با تأکیدات رئیس‌جمهور شهید و پیگیری‌های شبانه‌روزی و تلاش‌های همه‌جانبه اجزا و ارکان تخصصی، حل شد و امسال با انتقال آب و ساخت تصفیه‌خانه؛ بر خلاف سال‌های گذشته هیچ مشکلی در تأمین آب شرب نداشتیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز در راستای جهاد آبرسانی؛ دولت و بسیج سازندگی سپاه با همراهی فرمانده محترم سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) استان در شهرها و روستاها مشغول به کار است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در جهادکشاورزی، نقشه راه ۴۰ ساله استان در حوزه‌های مختلف تدوین شده است، گفت: در سه سال گذشته ۳۰۵ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف به چرخه تولید بازگشتند و استان همدان رتبه نخست کشور در بحث احیای واحدهای تولیدی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال‌زایی استان بیش‌از ۱۰۰ درصد تحقق یافته است، متذکر شد: در حوزه گردشگری، ثبت جهانی هگمتانه با تلاش‌های مدیران استانی و ملی انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها